Wprowadzając innowacje w mikroprzedsiębiorstwach coraz częściej uświadamiamy sobie, że ich złożoność wymaga od nas umiejętności zarządzania projektami oraz prowadzenia odpowiedniej dokumentacji. Z drugiej strony obawiamy się rozdmuchania biurokracji i nie zawsze widzimy zasadność tworzenia niektórych dokumentów. W tym celu poszukujemy optymalizacji naszej pracy wdrażając odpowiednie narzędzia usprawniające pracę zespołu, ograniczając wszelkie koszty tam gdzie to tylko możliwe. Z tego powodu nie zawsze potrzebny jest nam dyplomowany Project Manager. Idealnym rozwiązaniem byłoby aby nasi pracownicy potrafili samodzielnie prowadzić dokumentację oraz zarządzać projektami, dodatkowo widząc zasadność prowadzenia ich w sposób uporządkowany.
Żeby osiągnąć zamierzony cel optymalizacji i redukcji kosztów, wszystko co robimy musi być odpowiednio dobrane do naszych potrzeb. Przed szkoleniem wspólnie ustalamy rodzaj potrzebnej dokumentacji oraz to jak powinien przebiegać każdy projekt. Tworzymy dla Państwa dedykowaną wzorcową dokumentację, następnie na jej podstawie przeprowadzamy szkolenie dla Państwa pracowników.
Prezentowana przykładowa cena za osobę obejmuje konsultacje, przygotowanie wzorcowej dokumentacji oraz przeprowadzenie trzydniowego szkolenia (20h) do 5 osób. W cenę szkolenia wliczony jest nocleg oraz wyżywienie HB. Podczas szkoleń przewidziane są przerwy lunchowe i kawowe.
Cena zależy od wybranej dostępnej oferty hotelowej, dodatkowych atrakcji integracyjnych dla zespołu. Wpływ na cenę może mieć również poziom skomplikowania projektów realizowanych przez firmę. Może wpłynąć to na obniżenie ceny bądź jej podwyższenie.
Cena szkoleń dla kolejnych osób:
- 6 i 7 osoba – 25% zniżki
- 8 i 9 osoba – 35% zniżki
- 10 osoba – 45% zniżki
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej z elementami wykładów niezbędnych do zrozumienia pojęć z zakresu zarządzania projektami.